Service
Ο γενικός κανόνας είναι ότι η εταιρία παρέχει service στα εμπορεύματά της στις εγκαταστάσεις της.


Συγκεκριμένα ισχύουν τα παρακάτω:

Συσκευές σε εγγύηση

  1. Δεν υπάρχει επιβάρυνση ούτε με το κόστος εργασίας ούτε με το κόστος ανταλλακτικών αν η συσκευή έρθει για έλεγχο στις εγκαταστάσεις μας.
  2. Αν η επισκευή δεν γίνεται να αποκατασταθεί στην έδρα του τελικού χρήστη τότε για το κόστος μεταφοράς (αποστολή-παραλαβή), εργασίας και υλικών το επιβαρύνεται η εταιρεία.

Συσκευές εκτός εγγύησης

  1. Αν η συσκευή έρθει στις εγκαταστάσεις μας δεν υπάρχει επιβάρυνση εργασίας για την διάγνωση αλλά μόνο το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών. Το κόστος για την εργασία του τεχνικού 50 €/ώρα + ΦΠΑ και του βοηθού 30€/ώρα + ΦΠΑ. Το κόστος μεταφοράς (αποστολή-παραλαβή) το επιβαρύνεται ο πελάτης.
  2. Στην περίπτωση που επιθυμία είναι η επισκευή να γίνει στην έδρα του τελικού χρήστη, τότε το κόστος επίσκεψης είναι 40 € + ΦΠΑ και για κάθε επιπλέον ώρα, για την εργασία του τεχνικού 50 €/ώρα + ΦΠΑ και του βοηθού 30€/ώρα + ΦΠΑ.

Εγγύηση
Η εγγύηση των εμπορευμάτων έχει διάρκεια 12 μήνες για τα καινούρια προϊόντα και 6 μήνες για τα μεταχειρισμένα από την έκδοση του τιμολογίου.
Η εγγύηση δεν καλύπτει

  • Τα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και θερμικά μέρη των ψυγείων (συμπιεστές, μοτέρ, αντιστάσεις κλπ) καθώς η βλάβη του προέρχεται συνήθως από εξωτερικούς παράγοντες, όπως αυξομειώσεις τάσεως δικτύου ή έλλειψης φάσεως. Γι’ αυτό και ο χρήστης θα πρέπει να προνοεί για την σωστή εγκατάστασή τους.
  • Το ψυγείο μετά τη σύνδεση ή τον έλεγχο από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
  • Τη ζημιά που έχει προκληθεί από πτώση είτε χτύπημα κατά την μεταφορά.