Service
Ο γενικός κανόνας είναι ότι η εταιρία παρέχει service στα εμπορεύματά της στις εγκαταστάσεις της.
Συγκεκριμένα ισχύουν τα παρακάτω:
Συσκευές σε εγγύηση
- Δεν υπάρχει επιβάρυνση ούτε με το κόστος εργασίας ούτε με το κόστος ανταλλακτικών αν η συσκευή έρθει για έλεγχο στις εγκαταστάσεις μας.
- Αν η επισκευή δεν γίνεται να αποκατασταθεί στην έδρα του τελικού χρήστη τότε για το κόστος μεταφοράς (αποστολή-παραλαβή), εργασίας και υλικών το επιβαρύνεται η εταιρεία.
Συσκευές εκτός εγγύησης
- Αν η συσκευή έρθει στις εγκαταστάσεις μας δεν υπάρχει επιβάρυνση εργασίας για την διάγνωση αλλά μόνο το κόστος εργασίας και ανταλλακτικών. Το κόστος για την εργασία του τεχνικού 50 €/ώρα + ΦΠΑ. Το κόστος μεταφοράς (αποστολή-παραλαβή) το επιβαρύνεται ο πελάτης.
- Στην περίπτωση που επιθυμία είναι η επισκευή να γίνει στην έδρα του τελικού χρήστη, τότε το κόστος επίσκεψης είναι 40 € + ΦΠΑ και για κάθε επιπλέον ώρα, για την εργασία του τεχνικού 50 €/ώρα + ΦΠΑ.
Εγγύηση
Η εγγύηση των εμπορευμάτων έχει διάρκεια 12 μήνες για τα καινούρια προϊόντα και 6 μήνες για τα μεταχειρισμένα από την έκδοση του τιμολογίου.
Η εγγύηση δεν καλύπτει
- Τα ηλεκτρικά, ηλεκτρονικά και θερμικά μέρη των ψυγείων (συμπιεστές, μοτέρ, αντιστάσεις κλπ) καθώς η βλάβη του προέρχεται συνήθως από εξωτερικούς παράγοντες, όπως αυξομειώσεις τάσεως δικτύου ή έλλειψης φάσεως. Γι’ αυτό και ο χρήστης θα πρέπει να προνοεί για την σωστή εγκατάστασή τους.
- Το ψυγείο μετά τη σύνδεση ή τον έλεγχο από μη εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
- Τη ζημιά που έχει προκληθεί από πτώση είτε χτύπημα κατά την μεταφορά.